Gratis verzenden vanaf €35,- (NL) - Achteraf betalen mogelijk - Hoge klanttevredenheid
0
0
Winkelwagen
€ 0,00
1 Veelgestelde vragen. 

1.1 Kan ik mijn sticker plakken op behang, on-even of structuurmuur?
Plakken op een niet gladde/structuurmuur is moeizamer dan op een gladde ondergrond.
Het meest ideale is een gladde ondergrond.
Toch wil het in de meeste gevallen wel lukken op oneven/structuur ondergronden.

Neem in elk geval de tijd met het plakken, de folie zal moeilijker aan de ondergrond blijven hechten omdat de plak oppervlakte veel kleiner is, namelijk enkel het bovenliggende gedeelte van de structuur.
De folie is nu eerder geneigd om aan het applicatietape te blijven zitten.
Help indien nodig met je vingers de folie van het applicatietape af komen.
(Wij zenden ook altijd plakinstructies mee op papier inclusief extra tips)

Nadat de sticker op de muur zit kun je deze naderhand nog verwarmen met een fohn. Hierdoor wordt de sticker week en neemt de vorm van de ondergrond beter aan. Ook plakt de lijm ook beter. Druk de sticker tijdens het verwarmen nog even goed na.

Zorg er in ieder geval voor dat de muur stof en vet vrij is.
Laat de sticker eerst 10 to 15 minuten hechten voor het applicatie folie er af te halen voor een betere hechting. 

Houd er wel rekening mee dat plakken op een structuurmuur/scanbehang, en soort gelijke ondergronden, erg veel geduld vereist.
Een sticker is een verbruiksproduct. Hierdoor kunnen wij geen garantie geven op het plakken. Test hiervoor vooraf zelf of de ondergrond geschikt is voor stickerwerk.
U kunt altijd een proefstukje mee bestellen om eerst te testen. 

1.2 Mijn sticker blijft niet goed plakken
Als uw sticker niet goed blijft hechten, is de ondergrond blijkbaar niet geschikt voor stickers. Wij kunnen hierop helaas geen garantie geven gezien geen enkele muur gelijk is. U dient zelf te controleren of uw ondergrond geschikt is voor stickerwerk. U kunt hiervoor in de shop een proefstukje bestellen of mee bestellen.

TIP: U kunt proberen de sticker na het plakken te verwarmen met een föhn en tegelijkertijd nog eens goed na drukken. Door de verwarming wordt de sticker week waardoor hij de vorm van de ondergrond beter aan neemt en door de verwarming de lijmlaag extra actief wordt.

1.3 Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb niets ontvangen.
Wij verzenden uw bestelling met PostNL of DHL pakket service. Met de door u ontvangen track & trace gegevens kunt u de status van de levering volgen. Op de website van PostNL of DHL kunt u zien of uw pakket is geleverd en waar dat hij geleverd is. Mocht dit geen duidelijkheid geven? Neem dan contact met ons op dan zoeken wij het voor u uit.

1.4 Ik heb voor achteraf betalen gekozen, maar nog geen factuur ontvangen. Heeft u gekozen voor achteraf betalen via Billink, maar nog steeds geen factuur ontvangen? Dit kan soms tot 7 werkdagen duren nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Deze factuur ontvangt u van Billink via email met een betalingstermijn van 14 dagen.

1.5 Hoe kan ik zien of stickers voorradig zijn?
Alle stickers worden na bestelling voor u gemaakt, dus ze zijn altijd 'voorradig'.

1.6 Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
Zodra wij uw order hebben ontvangen, zal deze binnen 1 tot 5 werkdagen worden gemaakt en verzonden. Bij drukte kan het oplopen tot 10 werkdagen. U zult een e-mail bevestiging ontvangen als uw pakket is verzonden. Hierna kunt u onder normale omstandigheden de volgende werkdag uw bestelling thuis verwachten.

1.7 Tijdens mijn bestelling kan ik kiezen om een Rakel mee te bestellen. Wat is dit?
Een rakel is een stuk gereedschap welke helpt stickers strak aan de ondergrond te plakken. Wij raden aan deze mee te bestellen tijdens uw bestelling. In onze plakinstructies kunt u zien hoe u de rakel dient te gebruiken.

1.8 Tijdens mijn bestelling kan ik kiezen om geschenk verpakking mee te bestellen, wat houdt dit in?
Stickers worden vaak besteld als cadeau voor u zelf of iemand anders. Om het voor u makkelijker te maken, kunt u er voor kiezen om uw bestelling door ons in te laten pakken in modern gemetalliseerd hoogglans geschenk papier.

1.9 Mijn sticker komt wat gekreukt uit de verpakking.
Klopt. Doordat de sticker wordt opgerol in de koker of envelop gaat het applicatie iets plooien ten opzichte van het stickervel.  Leg je sticker op en vlakke ondergrond en wrijf vanuit het midden naar buiten de sticker weer vlak.

1.10 Ik heb tijdens mijn bestelling gekozen voor geschenk papier, maar heb mijn bestelling ontvangen in een normale doos/envelop.
Klopt! Uw bestelling is voor u ingepakt alvorens deze in de verzend doos/envelop ging. U kunt uw doos/envelop openen, hier vindt u uw ingeplakte bestelling.
De reden hiervan is dat nu uw geschenk netjes is gebleven en niet is voorzien van verzendlabels.

1.11 Spiegelbeeld. Wat moet ik kiezen?
Spiegelbeeld, je sticker zal in spiegelbeeld geleverd worden ten opzichte van de afbeelding bij de product omschrijving.

Als de sticker wordt geplakt op muren, auto's of elke andere ondergrond dien je NIET te kiezen voor spiegelbeeld.

Wil je je sticker plakken op bijvoorbeeld ramen, of binnenkant raam van je auto, kies dan voor spiegelbeeld. Op deze manier zou je sticker aan de andere zijde van het raam juist leesbaar zijn.

Bomen kun je ook in spiegelbeeld bestellen om bijvoorbeeld de tak van rechts naar links te laten hangen of anders om.

1.12 Kan ik een bestelling ook telefonisch plaatsen?
Ja dit kan. U bent enkel beperkt aan één betalingsmogelijkheid namelijk 'vooraf overboeken'. Indien u via de website bestelt heeft u meerdere betalingsmogelijkheden. 

1.13 Kan ik een eigen ontwerp sticker door jullie laten maken?
Ja, dit is mogelijk. U kunt ons het bestand of een voorbeeld e-mailen naar info@qualitysticker.nl waarna wij u zonder verdere verplichtingen een vrijblijvende offerte toe sturen. 

1.14 Kan ik ook een eigen tekst bestellen?
Ja, dit kan. U kunt dit zelfs in onze winkel doen bij eigen ontwerp. Mocht dit niet aan uw wensen voldoen, kunt u contact met ons opnemen.

1.15 Ik wil een bestaande sticker in jullie winkel graag in een andere maat dan jullie op de site hebben. 
Dit is mogelijk. U kunt ons laten weten in welke maat u de sticker wilt ontvangen. Door eigen fabricage kunnen wij dit erg makkelijk aanpassen.

1.16 Ik wil graag een sticker bestellen, maar wil deze graag in een ander lettertype.
Ook dit is geen probleem. Doordat de stickers uit eigen fabricage komen, kunnen wij elk lettertype naar wens gebruiken.

1.17 Hoe kan het dat jullie prijs zo laag is vergeleken met een concurrent?
Wij kunnen onze stickers zo goedkoop aanbieden doordat wij, als één van de weinigen, deze zelf produceren in tegen stelling tot de meeste van onze concurrenten.

1.18 Wat zijn jullie openingstijden?
Op werkdagen is ons kantoor/werkplaats geopend van 9:00 tot 15:00 uur en telefonisch zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Indien u bij ons op kantoor langs wilt komen kunt u een afspraak met ons maken. Indien u zonder afspraak langs komt kan het zijn dat wij op dat moment weinig of geen tijd voor u kunnen maken.

1.19 Kan ik mijn bestelling ook af komen halen?
Ja, u kunt uw bestelling afhalen op ons kantoor in Eelde. U kunt de bestelling plaatsen en kiezen voor bestelling afhalen. U dient uw bestelling wel vooraf te betalen via onze webshop.

1.20 Mijn vraag en antwoord staat hier niet tussen!
Geen paniek, u kunt dan uiteraard contact met ons opnemen. Per email heeft onze voorkeur, wij zullen zo snel mogelijk uw email beantwoorden. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. 

1.21 Wat is een verf sjabloon?
Een verf sjabloon is een sjabloon van de afbeelding ipv een sticker. Hier is de afbeelding uitgesneden om te kunnen verven of tamponneren. Dit zijn plak sjablonen voor éénmalig gebruik. De sjablonen plak je net zo op de muur als een sticker. Hierna kun je de sjabloon verven of tamponneren waarna je voorzichtig de sjabloon weer van het oppervlakte haalt.

1.22 Hoe vaak kan ik mijn verf sjabloon gebruiken?
Onze verf sjablonen zijn plak sjablonen voor éénmalig gebruik.
 
Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.

Over ons

Sinds 2010 houdt Qualitysticker.nl zich al bezig met het maken van o.a. stickers en het bedrukken van kleding. Na al die jaren streven wij er nog steeds naar een hoge klant vriendelijkheid en tevredenheid.

We hebben ondertussen een klantenbestand opgebouwd van meer dan 20.000 tevreden klanten. Klantenservice en kwaliteit staan bij ons op nummer 1. Wij staan dan ook graag voor u klaar.

Contact

Qualitysticker.nl
Burg. J.G. Legroweg 86-3
9761 TD Eelde

 info@qualitysticker.nl
 &  050-2115377
(Werkdagen 9.00 - 17.00 uur) 

Qualitysticker.nl is een onderdeel en handelsnaam van Stickerteam.
KvK: 53342879 te Groningen

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden
Alle bedragen zijn inclusief BTW